2 d’abril del 2012

Recomanació de lectura infantil - Abril 2012

Us recomanem la lectura de la segona i tercera parts del Diari d'una penjada: Quan no ets la reina de la festa i KFT!: ha nascut una friqui del pop.

Us parla la Nikki J. Maxwell: Ja estic més acostumada a l’institut i tinc unes fantàstiques amigues, la Chloe i la Zoey. A més sóc molt feliç des que en Brandon em va demanar si volia ser la seva companya d...e laboratori..., : ))) un pas MOLT significant en la nostra relació! 

Però no tot podia anar tan bé... He sentit que la MacKenzie (la meva eterna rival) es mor de ganes que en Brandon la convidi a la festa de Halloween. I jo hauré de passar-me la nit a una festa de nens amb la meva germana Brianna! 


I ara, només em faltava aquest concurs per a ser una superestrella! Tothom s’ha tornat boig. KFT, us imagineu que em converteixo en una gran cantant? Impossible. Sóc una autèntica penjada! Sort en tinc de la Chloe i la Zoey; no me les mereixo!



No us perdeu ni aquests dos llibres ni el bloc de la Nikki!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada